PUNKT hľadá posily!

Do nášho tímu hľadáme administratívnu posilu na pomoc s prípravou Dobrého trhu a konferencie WhatCity.

Čo bude tvojou náplňou práce?
– plánovanie, riadenie a kontrolovanie všetkých finančných aktivít v rámci organizácie (cashflow),
– vypracovanie rozpočtov jednotlivých projektov a kontrola ich plnenia,
– kontrola finančnej dokumentácie,
– príprava podkladov pre účtovníčku,
– príprava podkladov pre finančné vyúčtovanie projektov,
– úhrada zmlúv a faktúr,
– komunikácia s inštitúciami – daňový úrad, sociálna poisťovňa a pod.
– a spolupráca pri vypracovávaní fundraisingových žiadostí.

Aké by si mal/a spĺňať požiadavky?
– mať skúsenosť s tvorbou rozpočtov,
– byť absolútne precízny/a a dôsledný/a,
– mať silne vyvinutý zmysel pre zodpovednosť a systematickosť,
– vedieť sledovať deadliny, svoje aj projektové,
– byť zvyknutý na prácu z domu,
– vedieť komunikovať v anglickom jazyku slovom aj písmom
– a veľkou výhovu je predchádzajúca skúsenosť s fundraisingom.

Čo ti ponúkame?
– prácu na cca 20 hod./týždenne v malom tíme,
– možnosť spolupodielať sa na zaujímavých projektoch v oblasti urbanizmu, mestotvorby, budovania komunít a rozvoja miestnej ekonomiky,
– prácu z domu a flexibilný pracovný čas – ideálne aj pre ženy na materskej alebo rodičovskej dovolenke
– a prácu na živnosť alebo dohodu so začiatkom od 1.3.2016.

V prípade, že ťa pozícia zaujala, pošli nám svoj štrukturovaný životopis na: michala.hrnciarova@gmail.com do 15.2.2016. Do predmetu emailu prosím uveď Punkt_Financny asistent a do emailu pár vetami opíš svoje predchádzajúce skúsenosti a tiež to, prečo ťa ponuka zaujala. Ďakujeme 🙂

2017-08-10T20:11:02+00:00